01.06.22
31 травня набула чинності постанова Пенсійного фонду України №4-1 від 02.05.2022 р. «Про затвердження форми витягу з Електронного реєстру листків непрацездатності». Вона затверджує форму документа, який також може стати підставою для виплати допомоги з тимчасової непрацездатності, по вагітності та пологах.
Витяг з Реєстру надається у паперовій формі застрахованій фізичній особі або її представнику – батькам, опікуну або іншому законному представнику (у випадку, якщо застрахована особа є неповнолітньою або недієздатною).
Для отримання витягу представник застрахованої особи має надати наступні документи:
Для отримання витягу з Реєстру застрахована особа надає документ, що посвідчує особу та підтверджує українське громадянство, а також документ, який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків (інший варіант – свідоцтво про загальнообов’язкове державне соціальне страхування або пенсійне свідоцтво).
В яких випадках знадобиться витяг з Електронного реєстру листків непрацездатності?
Один з прикладів застосування цієї форми документу – якщо роботодавець не може подати заяву-розрахунок до Фонду соцстраху через бойові дії. Тоді працівник може звернутися до будь-якого відділення ФССУ для отримання виплати напряму.
Витяг з Електронного реєстру листків непрацездатності є підставою для виплати допомоги з тимчасової непрацездатності, по вагітності та пологах.
Витяг може надаватися й в електронній формі.
Як отримати витяг з е-лікарняного, демонструє інфографіка від Фонду соціального страхування України.
Постанову Пенсійного фонду України №4-1 із затвердженою формою витягу з Електронного реєстру листків непрацездатності можна завантажити тут.
Джерела: Юрліга, Дебет-Кредит
© 2014 Профспілка працівників освіти і науки