Питання: 

Яку кількість уроків повинен відвідати заступник з нвр на протязі навчального року і в якій нормативній базі це зазначено. Дякую


      Нормативних документів, які визначають конкретну кількість уроків, які повинен відвідати заступник директора з НВР, немає.

           Основним документом, який визначає обов’язки заступника директора, є посадова інструкція. Посадові інструкції розробляються на основі кваліфікаційних характеристик професій (посад) педагогічних та науково-педагогічних працівників навчальних закладів, затверджених наказом МОНУ № 665 від 01 червня 2013 року. Вони можуть містити більш конкретизовані обов’язки, ніж передбачено кваліфікаційною характеристикою заступника директора з НВР (додається нижче).

    Крім того, робота заступника директора проводиться згідно з річним планом роботи школи та власним планом на місяць чи на тиждень, і відповідно визначається коли, скільки уроків і яких вчителів потрібно відвідати.   

 

КВАЛІФІКАЦІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ З НАУКОВОЇ, НАВЧАЛЬНОЇ, НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ (ШКОЛИ, ШКОЛИ-ІНТЕРНАТУ, ГІМНАЗІЇ, ЛІЦЕЮ, НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ ТА ІН.)
(Код КП — 1210.1)

Завдання та обов’язки. Організовує поточне і перспективне планування діяльності педагогічного колективу. Координує роботу вчителів з виконання навчальних планів і програм, а також розробку необхідної навчальної, методичної документації. Здійснює контроль за якістю освітнього процесу та об‘єктивністю оцінки результатів навчальної підготовки учнів, за роботою гуртків, факультативів. Організовує роботу з підготовки та проведення Державної підсумкової атестації. Здійснює контроль за навчальним навантаженням учнів. Складає розклад навчальних занять та інших видів навчальної діяльності. Забезпечує своєчасне складання, достовірність і здачу встановленої звітної документації (крім бухгалтерських звітів). Бере участь в підборі і розстановці педагогічних кадрів, організовує підвищення їхньої кваліфікації і професійної майстерності. Вносить пропозиції щодо вдосконалення навчального процесу. Організовує методичну роботу, координує роботу методичних об’єднань. Аналізує стан навчально-методичної роботи. Аналізує і узагальнює результати експериментальної роботи. Узагальнює та вживає заходів з розповсюдження найбільш результативного досвіду викладачів. Бере участь у підготовці та проведенні атестації педагогічних працівників. Координує роботу з оснащення навчальних лабораторій і кабінетів сучасним обладнанням, наочними посібниками і технічними засобами навчання, поповнення бібліотек і методичних кабінетів навчально-методичною та художньою літературою. Здійснює контроль за станом медичного обслуговування учнів.


Відправити запитання

© 2014 Профспілка працівників освіти і науки